Raskite Jums tinkantį vidaus logistikos sprendimą ir pasinaudokite mūsų ilgamete patirtimi ir mūsų projektų priežiūros pasiūlymu. Kaip kompetentingas partneris padėsime Jums nuo pradžių iki galo - nuo esamos sistemos analizės ir optimizavimo iki visiškai naujos logistikos sistemos sukūrimo.
Norite savo logistikos procesus paruošti naujiems rinkos iššūkiams arba pritaikyti juos naujiems klientams? Kokie veiksniai yra lemiami siekiant Jūsų tikslo? Ir ar Jūsų logistikos sistema yra perspektyvi? Įgyvendindami savo projektą pasikliaukite kompetentingu partneriu, aukščiausios klasės priežiūra ir tvariomis protingo sistemos sprendimo koncepcijomis. Įgyvendinant tokį projektą mes suteiksime konsultaciją medžiagų srauto klausimais, padėsime suplanuoti ir suprojektuoti logistikos procesus bei realizuoti Jūsų naują logistikos sistemą. Būdami generaliniu rangovu skirsime Jums asmeninį kontaktinį partnerį, kuris koordinuos visas sritis ir bet kada supažindins Jus apie esamą padėtį. Ir sėkmingai užbaigę projektą galite pasitikėti mūsų plačia paslaugų po pardavimo programa - visame pasaulyje dirbantys klientų aptarnavimo technikai užtikrins, kad Jūsų sistema nuolat sėkmingai veiktų.
Kiekvienam logistikos iššūkiui yra tinkamas sprendimas. Projekto priežiūra reiškia, kad mes kartu su Jumis sukuriame logistikos sistemą pagal Jūsų užsakymą ir ją įgyvendiname tiksliai laikantis Jūsų strateginių planų. Pagrindinis Jūsų kontaktinis partneris dirba kartu su patyrusių medžiagų srautų analizės, projektavimo, modeliavimo, sandėlio ir krautuvų valdymo, paleidimo ir priežiūros specialistų komanda. Projekto valdymo komanda su Jumis dirbs visą laiką, kol bus įgyvendinamas projektas. Privalumas: viso projekto metu su Jumis dirbs asmeninis kontaktinis partneris, kuris koordinuos visas sritis ir bet kada supažindins Jus apie esamą padėtį.
Nuo pradžios iki galo puikiai įrengtas sandėlis yra daug kartų patikrinto projekto valdymo proceso rezultatas. Viskas prasideda nuo Jūsų noro keistis ir mūsų pirmojo bendro pokalbio. Faktinė medžiagų srauto analizė atskleidžia visus svarbius skaičius, duomenis ir faktus. Jais remiantis teikiami sandėlio pakeitimų ir patobulinimo pasiūlymai ir apytikslis Jūsų naujos logistikos sistemos planas. Sprendimas dėl idealiai Jums tinkančios vidaus logistikos sistemos 80 procentų priimamas remiantis ekonominiais faktoriais. Tik tada kuriamas detalus planas. Tuomet dar kartą kritiškai įvertinamos visos prielaidos ir lūkesčiai. Tik kai viskas tinka, pradedame diegti Jūsų naują logistikos sistemą. Baigę projektą, naują sandėlį perduodame Jums ir Jūsų darbuotojus apmokome dirbti su nauja technika ir procesais. Jei vėliau iškyla nenumatytų problemų, savo konsultacijomis Jums padės mūsų komanda. Projekto priežiūrą mes suprantame kaip visapusišką paslaugą, kuri prasideda koncepcija ir baigiasi sėkmingai veikiančiu sandėliu.
Jūsų kontaktiniai duomenys
Telefonas